刀与枪与麦田

W和兮的狡槙基地
温柔又帅气→狡❤槙←可爱又迷人
傻白甜!ooc!慎fo!


头像@maki

My Body Is a Cage - Sara Lov

My body is a cage

that keeps me  From dancing with the one I love

But my mind holds the key

我的身体是牢笼

阻止我与爱人起舞

而我的头脑掌控着钥匙

My body is a cage

that keeps me From dancing with the one I love

But my mind holds the key

我的身体是牢笼

阻止我与爱人起舞

而我的头脑掌控着钥匙


I'm standing on a stage

Of fear and self doubt

我站在舞台上 

周围是恐惧与怀疑

It's a hollow play

But they'll clap anyway

这是个空洞的演出

但人们仍会鼓掌

My body is a cage

that keeps me From dancing with the one I love

But my mind holds the key

我的身体是牢笼

阻止我与爱人起舞

而我的头脑掌控着钥匙

You're standing next to me

你站在我身边

But my mind holds the key

而我的头脑掌控着钥匙


I'm living in an age

That calls darkness light

我生活在一个时代里

光明与黑暗并存

Though my language is dead

Still the shapes fill my head

尽管我已不能言语 

脑中仍灌满模糊的概念

I'm living in an age

Whose name I don't know

我生活在一个时代里

 不知道时代的名字

Though the fear keeps me moving

Still my heart beats so slow

尽管恐惧让我前进

但我的心跳却异常缓慢

My body is a cage

that keeps me From dancing with the one I love

But my mind holds the key

我的身体是牢笼

阻止我与爱人起舞

而我的头脑掌控着钥匙

You're standing next to me

你站在我身边

But my mind holds the key

而我的头脑掌控着钥匙


My body is a cage

我的身体是牢笼

We take what we're given

Just because you've forgotten

That don't mean you're forgiven

我们拿走我们被施舍的东西 

只是因为你被忘记了 

但不代表你被原谅了

I'm living in an age

That screams my name at night

我生活在一个时代里

我的名字在夜晚被尖声呼喊

But when I get to the doorway

There's no one in sight

但当我到达门扉 

我的视野中空无一人

My body is a cage

that keeps me From dancing with the one I love

But my mind holds the key

我的身体是牢笼

阻止我与爱人起舞

而我的头脑掌控着钥匙

You're standing next to me

你站在我身边

But my mind holds the key

而我的头脑掌控着钥匙


Set my spirit free

让我的灵魂自由吧

Set my spirit free

让我的灵魂自由吧

Set my body free

让我的身体自由吧

Set my body free

让我的身体自由吧

Set my spirit free

让我的灵魂自由吧

Set my body free oh

让我的身体自由吧

评论(1)
热度(11)

© 刀与枪与麦田 | Powered by LOFTER