刀与枪与麦田

W和兮的狡槙基地
温柔又帅气→狡❤槙←可爱又迷人
傻白甜!ooc!慎fo!


头像@maki

When My Blue Moon Turns to Gold Again (Moon) -

When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
When the rainbow turns the clouds away
当彩虹驱散乌云
When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
You'll be back within my arms to stay
你会回到我的臂弯


Memories that linger in my hearts
回忆在我心头盘旋
Memories that make my heart go cold
回忆让我心灰意冷
But some day they'll live again sweetheart
但是甜心,总有回春日
And my blue moon again will turn to gold
我的蓝月再次变成金色


When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
When the rainbow turns the clouds away
当彩虹驱散乌云
When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
You'll be back within my arms to stay
你会回到我的臂弯


The lips that used to thrill me so
曾经令我激动的红唇
Your kisses were meant for only me
你的吻只属于我
In my dreams they live again sweetheart
亲爱的在我梦中它们会回来
But my golden moon is just a memory
但是我的金色月亮只是回忆


When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
When the rainbow turns the clouds away
当彩虹驱散乌云
When my blue moon turns to gold again
当我的蓝月再次变成金色
You'll be back within my arms to stay
你会回到我的臂弯

 

评论
热度(19)

© 刀与枪与麦田 | Powered by LOFTER